Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie & media

Een inleiding tot communicatiewetenschappen : onderzoek en theorie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting
nog 1 op voorraad

32,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie & media
Communicatie & media
Echt gebruikt
32,30
313001312
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462925625
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
467

Waar gaat het over?

Communicatie en media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en ons dagelijks leven. Toch weten we zeer weinig over wat communicatie nu precies is, hoe het functioneert, waar het begint en eindigt. Dit handboek is een toegankelijke introductie in de wetenschappelijke discipline van de communicatiewetenschappen, met aandacht voor historische en hedendaagse ontwikkelingen in de theorievorming en voor tendensen in het onderzoek rond media en communicatie. Vraagstukken over macht, sociale integratie en identiteit in relatie tot media zijn centrale thema's in het boek.Communicatie & Media laat je kennismaken met basisbegrippen, modellen, theorieën en onderzoek in de communicatiewetenschappen. Het is een nuttig basiswerk voor studenten en professionals in het brede veld van de sociale en de humane wetenschappen, maar ook voor iedereen met interesse in de werking en de rol van media in de 21ste eeuw.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
8,00
Tweedehands Beetje gebruikt
38,30
Tweedehands Echt gebruikt
36,35
Jan de Geus
Waarom? Daarom!
nog 1 op voorraad
5,45
J.P. Geelen
HAAGSE HUWELIJK
70% korting
nog 1 op voorraad
6,90
slide 0

Anderen bekeken ook

slide 0