• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De S-factoren van Sales

7 branches aan het woord
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De S-factoren van Sales
De S-factoren van Sales
Beetje gebruikt
7,55
ISBN
9789013020939
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Media Business Press
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
130

Waar gaat het over?

'S' staat voor 'sales en succes': voor dié factoren die verkopers succesvoller maken dan de concurrentie. Verkopers hebben de S-factoren in eigen hand. Kennis van de markt, maar vooral ook kennis van hun klanten is essentieel. Dit boek geeft u informatie uit de eerste hand! De S-factoren van Sales is het eerste praktische boek dat de klant aan het woord laat over de verkoper. Diverse organisaties uit zeven branches vertellen welk verkoopgedrag als prettig wordt ervaren, maar ook wat beter achterwege gelaten kan worden. De lezer zal tot nieuwe inzichten komen waarom mensen met elkaar zaken doen. De handige trefwoordenlijst achterin maakt dit boek ook tot een handig leermiddel bij studies over het verkoopvak. Jan-Willem Seip (1968) is een coach met een faciliterende instelling. Hij helpt anderen aan meer plezier en professionaliteit op het werk. In het bijzonder op de gebieden ondernemen, marketing, sales, communicatie, CRM en klantgerichtheid. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales-, recruitment- en opleidingswereld gewerkt te hebben, heeft hij in 2002 zijn eigen coachingpraktijk Vendicum opgericht. Naast zijn rol als sales coach is Jan-Willem docent op diverse HBO's en een Internationale Business school en is hij trainer bij de Baak, Management Center VNO-NCW en het ISBW. Verder verzorgt hij regelmatig workshops en lezingen over sales, acquisitie en netwerken. Jan Willem heeft diverse publicaties verzorgd. Bij Kluwer verscheen eerder Van Prospect naar Klant (2003).
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
5,75

Anderen bekeken ook

Robin van der Werf
Basisboek sales
39,95
Jan Flamend, Peter Tans
Het grote verkoophandboek
6,55
R. Boskeljon, K. Wolters
Vantoen.nu - Persoonlijke verkoop
5,00
Linda Richardson, Linda Richardson
The Sales Success Handbook
15,75
sorry, niet op voorraad