• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Een klant komt altijd van rechts / Thema werkboeken

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
25% korting
Stapelweken

4,95 3,71

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Een klant komt altijd van rechts / Thema werkboeken
Een klant komt altijd van rechts / Thema werkboeken
Beetje gebruikt
3,71
300601156
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789070512293
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Thema
Jaar van uitgifte
1995
Aantal pagina's
132

Waar gaat het over?

Vraag iemand hoe je een klant behandelt en hij zal zeggen: 'De klant is koning'. Maar hoe werkt dat in de praktijk? Zijn uw medewerkers daadwerkelijk klantgericht bezig of blijft het bij goedbedoelde vriendelijkheid? Wat is klantgerichtheid eigenlijk? Hoe motiveert u uw medewerkers de klant te leren kennen en er vervolgens alles aan te doen om die klant terug te laten komen? Sterker nog: hoe zorgt u ervoor dat de klant een wandelend reclamebord voor uw bedrijf wordt? En, net zo belangrijk, hoe bereikt u dat u daarbij uw eigen belangen niet schaadt? Met 'Een klant komt altijd van rechts', leert u via praktische oefeningen, hoe u uzelf en uw medewerkers kunt trainen in klantgerichtheid, of dat nu per telefoon, per brief of in het directe contact is. Herkenbare voorbeelden laten u zien hoe u de klant centraal kunt stellen, zonder daarbij uw, eigen doelen uit het oog te verliezen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies