• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het einde van winkels?

De strijd om de klant
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

5,00 2,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het einde van winkels?
Het einde van winkels?
Beetje gebruikt
2,50
302600535
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052618777
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
220

Waar gaat het over?

Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopenen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardigalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.Is er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaarop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models?Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen enmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedragvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe hetis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijkuit gaat zien.Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en opeen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordteen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo?Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of eenkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruikmaken van de kansen van internet zullen overleven.Prof Dr C.N.A. Molenaar is buitengewoon hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdam, directeur van het strategische adviesbureaueXQuo Consultancy in Oosterbeek en o.a. voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Hij is strategisch adviseur bij diverse bedrijven, geeft lezingen enworkshops en is auteur van vele boeken waaronder de bestseller Het Nieuwe Winkelen (2009), in Engels vertaald onder de titel Shopping 3.0
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Johan Boudewijns
De 6 cultuurpatronen
Tweedehands Als nieuw
7,90
Tweedehands Echt gebruikt
13,25
Tweedehands Als nieuw
19,80
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Johan Boudewijns
De 6 cultuurpatronen
Tweedehands Als nieuw
7,90
Tweedehands Echt gebruikt
13,25
Tweedehands Als nieuw
19,80

Anderen bekeken ook

50% korting
7,10
20,65
Bart Middelburg
Onderwereld pr.
5,00
Cor Molenaar
Red de winkel!
50% korting
2,72
50% korting
2,42
Caroline Moorehead
De trein naar het Oosten
6,95
Geef me een seintje
F. Matteoli
Hotels
Geef me een seintje
Cor Molenaar
Actie!
Geef me een seintje
Chris Mooney
De dodenkamer
Geef me een seintje