• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het einde van winkels?

de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het einde van winkels?
Het einde van winkels?
Beetje gebruikt
5,00
ISBN
9789052618777
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
220

Waar gaat het over?

Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment. Is er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaar op en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models? Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag van consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het is en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijk uit gaat zien. Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en op een andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordt een webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo? Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of een kwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruik maken van de kansen van internet zullen overleven. Prof Dr C.N.A. Molenaar is buitengewoon hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdam, directeur van het strategische adviesbureau eXQuo Consultancy in Oosterbeek en o.a. voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Hij is strategisch adviseur bij diverse bedrijven, geeft lezingen en workshops en is auteur van vele boeken waaronder de bestseller Het Nieuwe Winkelen (2009), in Engels vertaald onder de titel Shopping 3.0
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Cor Molenaar
Actie!
5,00
5,60
Brigitte Minne, Marja Meijer (illustraties)
Het Verhaal Van Mevrouw Eekhoorn En Alle
15,00
Francisca Matteoli
Hotels
10,15
Chris Mooney
De dodenkamer
4,50
Cor Molenaar
Red de winkel!
5,45
C. Morton, Camilla Morton
Handboek Voor Doe-Het-Zelf Diva's
5,00
Maarten Molenbeek, Chris Aalberts
U draait en u bent niet eerlijk
sorry, niet op voorraad
Bart Middelburg, B. Middelburg
Onderwereld Pr.
sorry, niet op voorraad
Caroline Moorehead
De trein naar het oosten
sorry, niet op voorraad