• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting

23,50 11,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht
Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht
Echt gebruikt
11,75
322000792
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789069165271
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Ars Aequi, Juridische Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
480

Waar gaat het over?

In de informatiemaatschappij neemt openbare communicatie door middel van massamedia een centrale plaats in. De wet- en regelgeving die daarop betrekking heeft, pleegt te worden aangeduid als communicatie- en mediarecht.

Dit boek behandelt het communicatie- en mediarecht vanuit twee invalshoeken. Deel A is gewijd aan de communicatievormen en de communicatiemiddelen. Daarbij is de aandacht speciaal gericht op de institutionele kant van de pers, omroep, telecommunicatie en het internet.
Deel B is gewijd aan de communicatie-inhoud, waarbij het onderwerp thematisch wordt behandeld. Gekozen is voor de representatief geachte onderwerpen toegang tot informatie-inhoud, commerciële uitingen en onrechtmatige uitingen.

Dit boek is geschreven door (oud)medewerkers van het Molengraaff Instituut voor Privaatrecht/Centrum voor Intellectueel Eigendomsrecht (CIER).
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies