• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media Effects

Auteur Potter
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

5,20 2,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Media Effects
Media Effects
Echt gebruikt
2,60
302000273
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781412964692
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Auteur
Uitgeverij
SAGE Publications
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
400

Waar gaat het over?

Media Effects provides students with an in-depth understanding of how the media are constantly influencing individuals and society. W. James Potter guides readers through the extensive body of research on the effects of mass media by organizing the book around two Media Effects Templates-the first examines media influences on individuals and the second looks at media influences on larger social structures and institutions. By foregrounding the different types of effects upon individuals and institutions-influences on behavior, attitudes, and beliefs, for example-Potter helps students to understand what the effects of media are, how they manifest themselves, and the factors that that are likely to bring these effects into being. Throughout the book, Potter encourages students to analyze their own experiences to look for evidence of these effects in their own lives.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Lynne Segal
Making Trouble
50% korting
7,55 3,77
50% korting
5,70 2,85
Patrick Cockburn
Muqtada
50% korting
17,60 8,80
Tweedehands Beetje gebruikt
20,80
Tweedehands Als nieuw
20,70
Lynne Segal
Making Trouble
50% korting
7,55 3,77
50% korting
5,70 2,85
Patrick Cockburn
Muqtada
50% korting
17,60 8,80
Tweedehands Beetje gebruikt
20,80
Tweedehands Als nieuw
20,70

Anderen bekeken ook

Connie de Boer
Media en publiek
6,25
Geef me een seintje