• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Public Relations

Strategies and Tactics
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Public Relations
Public Relations
Beetje gebruikt
10,45
ISBN
9780205360734
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson College Div
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
608

Waar gaat het over?

Using real-life case studies, Public Relations: Strategies and Tactics helps readers better understand the basic concepts, strategies, and tactics practiced in public relations today. The book presents an engaging and comprehensive overview of the principles, concepts, and methods of public relations. Its systematic approach combines fundamental concepts with numerous real-life case studies, helping readers relate theory to actual practice. Special emphasis is given to ethics, international public relations, and technology's growing impact on the field. Comprehensive and up-to-date, this best-seller shows how public relations plays a vital role in today's global economy and the public discussion of contemporary issues. Designed for anyone interested in public relations, journalism, communication, and business.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend