• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service management

in vier stappen van methode naar meerwaarde
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789492221360
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Futuro Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
140

Waar gaat het over?

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd. In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit en het minimaliseren van 'het gat' tussen klantverwachtingen en de KPI's van de leverancier. Middels eenduidige, transparante definities en met de juiste SMART kengetallen, wordt de tevredenheid van de klant aanzienlijk verbeterd zonder ingrijpende investeringen! Aan de hand van vier eenvoudige en pragmatische processtappen wordt alle betrokken partijen duidelijk gemaakt hoe Service Management kan worden geïmplementeerd naar tevredenheid van alle betrokkenen! In tegenstelling tot de vele boeken over methoden en methodieken, frameworks en best practices, betreft het hier geen theoretisch of wetenschappelijke beschouwing, maar een empirische benadering die in de praktijk al vele jaren zijn succes heeft bewezen. De ervaring leert, dat door de eenvoud en eenduidigheid deze aanpak binnen iedere organisatie succesvol kan worden geïmplementeerd. Over de auteur Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche. In die tijd heeft hij professioneel nogal wat theorieën, methodieken, modellen en frameworks bestudeerd, en gaandeweg zag hij de nadelen van de verschillende benaderingen. Nu heeft hij een methode ontwikkeld die zich kenmerkt door eenvoud en eenduidigheid, maar die ook binnen alle organisaties toepasbaar is gebleken en snel tot resultaat leidt.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Derk-Jan de Grood
Agile in de echte wereld
nog 1 op voorraad
12,45
Robert Deckers, Ruud Steeghs
DYA software
nog 1 op voorraad
13,85
nog 1 op voorraad
8,35
Jan van Bon, Leo van Selm
ISO/IEC 20000 an Introduction
nog 1 op voorraad
15,25
nog 1 op voorraad
13,60
Onbekend
Testframe
nog 1 op voorraad
6,65
Derk-Jan de Grood
Agile in de echte wereld
nog 1 op voorraad
12,45
Robert Deckers, Ruud Steeghs
DYA software
nog 1 op voorraad
13,85
nog 1 op voorraad
8,35
Jan van Bon, Leo van Selm
ISO/IEC 20000 an Introduction
nog 1 op voorraad
15,25
nog 1 op voorraad
13,60
Onbekend
Testframe
nog 1 op voorraad
6,65

Anderen bekeken ook

Wim Hoving, Jan van Bon
Integrated service management
24,10
H. Adam, R. van den Berg
e-HRM
9,20
Jean-Pierre Thomassen
De customer delight strategie
20,85
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Service excellence
30,95
Walt Bogdanich, Michael G. Forsythe
De macht van McKinsey
sorry, niet op voorraad