• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The Basics of Social Research

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
The Basics of Social Research
The Basics of Social Research
Echt gebruikt
3,90
ISBN
9780495102335
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Cengage Learning, Inc
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
528

Waar gaat het over?

This thorough revision of Babbie's standard-setting book presents a succinct, straightforward introduction to the field of research methods as practiced by social scientists. Contemporary examples+such as terrorism, Alzheimer's disease, anti-gay prejudice and education, and the legalization of marijuana make this Fourth Edition thoroughly fascinating as it introduces you to the how-tos and whys of social research methods. The book's new qualitative coverage combined with its already strong quantitative material makes this new edition Babbie's best yet. Babbie, long respected in the field and renowned for his engaging and friendly writing style, gives you the tools you need for understanding social research methods and for applying these concepts both inside and outside the classroom+as a researcher and as a consumer of research. With a strong emphasis on ethics and additional qualitative material, this Fourth Edition is authoritative yet student-friendly ...and engaging enough to help you connect the dots between the world of social research and the real world.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Earl R Babbie, Earl Babbie
The Basics of Social Research
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad