• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Trending Topic

we moeten iets met social media... maarwat
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Trending Topic
Trending Topic
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789491680038
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Hcibs
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Het is het avontuur van een team dat leert hoe je social media kunt inzetten voor slimmere, sympathieke commerciële communicatie. Volgens de mensen die het al gelezen hebben is het grappig, herkenbaar, leerzaam en rete-spannend. In "Trending Topic' leven we mee met Victor, directeur van de Nederlandse Vereniging voor Knaagdierprofessionals (NedVerKna). Hij staat voor de grootste uitdaging in zijn leven: de organisatie van wereldcongres Rodentia. Het ziet er slecht uit. Er zijn te weinig inschrijvingen, de kas is leeg en de voorzitter wordt ongeduldig. Zijn social media inderdaad de oplossing, zoals iedereen beweert? Victor en zijn team zetten alles op alles om het tij te keren. Ze krijgen praktische tips en trucs over social media, ervaren wat de valkuilen zijn en ontdekken welke fundamentele principes leiden tot succes. Komt deze kennis op tijd? Kunnen ze het congres redden? Waarom wordt Victor uiteindelijk uitgenodigd voor De Wereld Draait Door? En wat heeft zijn cavia ermee te maken? Victor van Wely houdt niet van social media. Maar nu staat de directeur van de Nederlandse Vereniging voor Knaagdierprofessionals (NedVerKna) voor de grootste uitdaging in zijn leven: de organisatie van wereldcongres Rodentia 2015. Het ziet er slecht uit. Er zijn te weinig inschrijvingen, de kas is leeg en de voorzitter wordt ongeduldig. Zijn social media inderdaad de oplossing, zoals iedereen beweert? In deze spannende en humoristische managementroman onthult spreker, presentator en social media expert Gerrit Heijkoop de werkelijke kracht van social media. We leven mee met Victor en zijn team, die alles op alles zetten om het tij te keren. Ze krijgen praktische tips over social media, ervaren wat de valkuilen zijn en ontdekken welke fundamentele principes leiden tot succes. Komt deze kennis op tijd voor de NedVerKna? Kunnen ze het congres redden? Waarom wordt Victor uiteindelijk uitgenodigd voor De Wereld Draait Door? En wat heeft zijn cavia ermee te maken? Wat lezers zeggen: 'Het is een spoedcursus social media, of je nu gevorderd bent of het hele social media gebeuren nog moet leren kennen.' 'Toen was het ineens vier uur 's nachts. Ik moest wel gaan slapen, maar ik had liever doorgelezen, zo spannend vond ik het.' 'Ik was wat sceptisch over een managementboek in romanvorm, maar al snel werd ik gegrepen door het verhaal. Storytelling in optima forma!' 'Het leest als een trein en komt heel realistisch en herkenbaar over. Er worden veel concrete tips gegeven zonder dat het saai of belerend overkomt.'
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Tweedehands Als nieuw
21,40
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Tweedehands Als nieuw
21,40
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90

Anderen bekeken ook

Rob van Vuure, Vuure, Rob van
Pas op, u wordt verleid!
5,00
Alain de Botton, Harry Pallemans
Proeven van liefde
sorry, niet op voorraad