• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zakelijk succes in nieuwe tijden

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

7,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Beetje gebruikt
7,30
ISBN
9789082391404
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Mountain Publishing
Jaar van uitgifte
2015

Waar gaat het over?

Over de auteurOver dit boek Artikelen en interviews (16) Recensies (3) Samenvatting Rubriek:Reclame en verkoop / Marketing Trefwoorden:Business to business Succes behaal je niet meer door het spel efficiënter te spelen. Het speelveld is veranderd. Organisaties verliezen grip en leveren marktaandeel in aan branchevreemde pioniers. Voor managers is het schakelen. Hoe maak je keuzes in de ontwrichtende en onzekere tussenperiode? Robert Buisman geeft drie schakelaars en een hoofdschakelaar, knoppen waaraan de B2B-manager kan draaien om de beste commerciële strategie te bepalen. Het boek is zowel visionair als praktisch ingestoken met handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Met diverse praktijkcases van onder meer Manutan, EDF Luminus en Heijmans. Het eerste Nederlandse boek over de commerciële omschakeling in de zakelijke markt! Voor wie? Directeuren en (commercieel) managers van middelgrote tot grote organisaties in de B2B. En iedereen met interesse in het vak van commercie. 'Van tijd tot tijd scherp geformuleerd, soms confronterende informatie, vragen die uitdagen tot reflectie van je zakelijke activiteiten: dit boek heeft het allemaal in zich.' Daniëlle de Jonge – verkooptrainer, spreker en auteur
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend